wtorek, 13 grudnia 2016

Myślicie, że zapomniałam o tym, że mam bloga? No prawie :D Mam tyle na głowie, że niestety spada on na najdalsze na liście priorytetów ale oczywiście staram się jak mogę coś fajnego Wam pokazywać! Jakiś czas temu spotkało mnie coś strasznie fajnego. Jako bardzo zapracowana młoda mama dwójki dzieciaków, prowadząca własny biznes rzadko mam czas wyjść z domu i zrobić coś tylko dla siebie, spełnić swoją pasję, odpocząć od dnia codziennego. Tak właśnie stało się jakiś czas temu - Zostałam zaproszona na Bloggers Meeting na Kamionku! Fajną, kameralną imprezę organizowaną przez AgoHome.pl i PrzeTwórnię. Czyli było kolorowo - farby Amazona i kreatywnie - organizatorzy i goście! Zostałyśmy podzielone na 3 grupy, a zadaniem każdej z nich było zaaranżowanie innego kącika w mieszkaniu na Kamionku! Oczywiście miałyśmy do dyspozycji fabry i woski Amazona, aby dopasować różne elementy wystroju. Mojej drużynie przypadło miejsce do pracy/nauki. Muszę przyznać, że bardzo mi się to spodobało! Sama mam problem z tą przestrzenią w swoim mieszkaniu, tym bardziej zadanie było inspirujące. Okazało się, że nasza aranżacja najbardziej spodobała się właścicielkom :D zobaczcie jak to wyglądało:









A tu efekty naszej, jakże przyjemnej pracy:




Spotkanie bardzo udane, sympatyczne i kreatywne! Nie mogę się doczekać momentu aby znowu chwycić za pędzel i coś zmalować! Tylko kiedy to będzie?

2 komentarze :

Obserwatorzy