poniedziałek, 19 grudnia 2016


Prezenty kupione? U mnie już na finiszu lista Świętego Mikołaja no i teraz trzeba to wszystko zapakować :O Nie wiem jak Wy ale dla mnie to jest jedna z ulubionych czynności. Podobnie do pieczenia czy dekorowania pierniczków ;) Dziś chciałam pokazać Wam jak zapakuję moje prezenty. Wiele z Was ma guziczki, sznurki czy etykietki z mojego sklepu rencami.pl i teraz właśnie możecie je wykorzystać. Tak jeśli zostało Wam coś po szyciu to teraz możecie użyć do zapakowania Waszych dzieł :) Na koniec przypominam kilka pomysłów z poprzednich lat ;)

Wystarczy mały guziczek przyklejony na etykietce i długopis :)


Macie ozdobne dziurkacze? Idealne do zrobienia fantazyjnych otworków na sznurek.





I znowu mały guzik robi całą robotę ;)

Co sądzicie o czarnym prezencie? Tu kawałek bibuły + kontrastowa etykietka.


 Guziczki - bombki na etykiecie.


 Świąteczne guziki nadają się nie tylko na ozdoby choinkowe.


 Filcowe życzenia...

 I drewniane życzenia...

A tu przypomnienie moich zeszłorocznych prezentów. W roli głównej szary papier do pakowania paczek.






Kropki zrobione gumką od ołówka i białą farbą, do tego pompon z papieru :)

Natura zawsze dobrze wygląda :)


Ozdobna taśma papierowa też :)





2 komentarze :

Obserwatorzy